Thursday, March 24, 2016

✿ B.A.I.T.U.L M.U.S.L.I.M

mereka berkata
hidup perlukan cinta
agar sejahtera aman dan bahagia
andai tiada atau pudar warnanya
meranalah jiwa gelaplah dunia

warna warna cinta 
yang terlukis di hatimu
semat pada senyum dan tangismu
agar mewarnai jiwamu yang tulus
seperti sang pelangi
selepas gerimis

mereka berkata cinta itu merah
mengalir bersama titisan yang sempurna
cinta berharga bila sudah tiada
menjadi sejarah yang mungkin kan di lupa

apa warna cinta
bila hidup sengketa
kabur warnanya


bismillah

Alhamdulillah dengan izin dan kurniaNya, suha selamat di ijab kabulkan dengan lelaki yang di impi pada 6 JUN 2015 @ 11pagi  bertempat di teratak ayah dan bonda suha sendiri di Muar ,Johor. Dengan sekali lafaz, kami sah menjadi suami isteri dan saat itu juga rasa cinta dan kasih itu berputik dan mengeluarkan harumnya. Hari-hari mendatang di penuhi dengan warna-warna cinta, tidak jemu melihat senyum dan mendengarkan telatahnya.

Buat kamu suamiku, setiap saat aku merindui dan menyayangimu. Syukur aku bertemu denganmu. Keperibadianmu membuatkan aku betul-betul jatuh cinta dan hidupku lebih sempurna. Terima kasih kerana melayani kerenah isterimu, mendidik , mengasihi isterimu. Tegas seorang guru pada anak didiknya, tapi bertukar menjadi penghibur buat isterinya. Demi cinta , kau milikku

Memulakan hidup berumah tangga pada usia 22 tahun menjadikan diriku lebih matang. Mungkin saat ini sahabat-sahabat seronok keluar bersama-sama, tanpa memikirkan soal rumah tangga. Tapi bagi suha, setiap saat yang dilakukan bersama suami sama sekali tidak membuatkan suha menyesal bernikah di usia ini. Malah suha bersyukur, tiada lagi gangguan hati dengan adanya suami yang sah di sisi setiap masa. 




















No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...